Annonce

Tyvstart på L’Oréal Professionnels nye Majirel Glow

Tyvstart på L’Oréal Professionnels nye Majirel Glow
26. juni 2019 Sascha Tejlmann
Majirel Glow

26. juni 2019

Tyvstart på L’Oréal Professionnels nye Majirel Glow

Tekst og foto: Camilla Svensson (Sascha Tejlmann red.)

Den første september i år lancerer L’Oréal Professionnel den nye permanente hårfarve Majirel Glow. Allerede nu, inden sommeren, fik nogle udvalgte nordiske frisører mulighed for blive kendt med farven.

Omkring 20 frisører og 20 influencers var af L’Oréal Professionnel blevet indbudt til en hands-on workshop med de nye farver Majirel Glow på The Lab i København. Dagen blev introduceret af Lars Gejlager, Nordic Technical Manager, der gav en introduktion af de nye farver, der giver et mere naturligt resultat.

Workshoppen startede med, at frisørerne kunne teste de nye farver på forskellige underlag.

“Majirel Glow er en ny serie i Majirel, der går ud på, at vi vil have flere naturlige, glossy nuancer”, siger Lars. “Vi ser en stor gruppe mennesker, der kan lide det naturlige og det solkyssede, og det er det, som Majirel Glow står for. Det er en mere transparent permanent farver, der giver masser af glans”.

Da de nye Majirel Glow slipper mere af underlaget ind, testede frisørerne farverne på både mørke og lyse baser.

Til trods for, at det er permanente farver, er de mere gennemsigtige og lader flere af hårets naturlige farveskift slippe igennem. På den måde er undertonen ekstra vigtigt for slutresultatet. Majirel Glow vil være at finde i ti forskellige toner samt en klar tone, der gør det muligt at tilpasse resultatet til kundens ønsker.

Hair Magazines egen Alexandra Malmborg fik også en makeover. Da hun tidligere har brugt blondspray, blev det en forsigtig forandring. Bunden og nakken blev lysnet op for at give et mere jævnt resultat, og herefter dæmpede de nye Majirel Glow-farver de gule toner for at give et koldere resultat med mere glans.

For at blive bedre kendt med farverne, og hvordan de fungerer, kunne frisørerne teste forskellige nuancer på forskellige underlag, inden det var tid til at sætte farverne på prøve på rigtige modeller. Omkring 20 nordiske influencers fik personligt tilpassede, naturlige farver.

Se også: INOA fejrede 10 år

Nick Thomas Larsen fra Værk i København var en af de, der fik lov til at teste de nye farver for første gang.

“Dagen har været mega fed og med god stemning. Der har været run på. Farven er pålidelig, og man ved præcis, hvor man lander. Det er fedt, at man kan få så meget glans”.

Nick Thomas Larsen fra Værk var en af de, der testede de nye, mere transparente og glansfulde farver.

Se mere fra eventet i videoen og galleriet nedenfor!

ANNONCE