Annonce

Arkiver dine bilag i din Admind løsning

Arkiver dine bilag i din Admind løsning
15. august 2018 bal@freemindsmedia.com

15. august 2018

Arkiver dine bilag i din Admind løsning

Er du træt af at skulle gemme bilag i ringbind, så arkiver dem direkte i din Admind løsning.
Admind OFFICE har fået et nyt punkt under menuen Finans, de kalder for ”Ubehandlede bilag”. Herfra indsættes alle bilag som skal bogføres.

Når du åbner vinduet Ubehandlede bilag, kan du trække bilagene ind i vinduet med musen. Ofte modtager du en faktura som PDF i en mail, og denne vedhæftede fil kan du trække direkte over i vinduet. Modtager du derimod en faktura i papirudgave, eller har købt noget, hvor bilaget er en bon, kan du scanne dem med din smartphone.

Adminds nye bilagsscanner app, som kan installeres på iPhones og Android telefoner, overfører automatisk billedet af bilaget til din Admind løsning.

Brugere som skal have adgang til app’en oprettes under Finans / Opsætning / Generelt.

Når du bogfører i kassekladden, vedhæftes de ubehandlede bilag og på denne måde knyttes de fysiske bilag sammen med din finanskontering. Efter bogføring kan du derfor nemt finde dine bilag. På finansposteringerne vises en blå papirklips i højre side, når der er vedhæftede bilag. Dobbeltklik på ikonet for at åbne bilagene.

Se video som viser hvordan man scanner et bilag

Bilagene gemmes automatisk på en Dropbox konto
Admind gemmer dine bilag på en Dropbox konto. Det giver dig den fordel, at hvis du stopper dit abonnement hos Admind, vil du fortsat have adgang til alle dine bilag.

Hvis du ikke allerede har en Dropbox konto, skal du tilmelde dig via følgende linket her.

Første gang du bogfører en kassekladde med vedhæftede bilag, kommer et vindue til syne, hvorfra du skal give Admind bemyndigelse til at anvende din Dropbox konto. Herefter gemmes bilagene helt automatisk.

Se video som viser hvordan man finder et bogført bilag

Bankintegration.dk
Hvis du anvender bankintegration.dk, kan du med fordel sende / videresende bilag (fakturaer) til en specifik e-mail adresse, som du selv definerer inde på din profil. Fordelen ved dette er, at udover at bilaget overføres til Admind, sker der også et dataudtræk af leverandør, valuta, beløb og betalingsinformationer. Hvis bilaget sættes til betaling, via den automatiske betalingsfunktion i Admind, udfyldes betalingsvinduet automatisk.

Hvis du har registreret CVR-numre på dine leverandører, og CVR-nummeret fremgår på bilaget, vil leverandørkoden automatisk blive udfyldt når et bilag vedhæftes en kassekladdelinje.

Du kan læse mere om de forskellige funktioner her.

ANNONCE

ANNONCE

Relaterede produkter