Annonce

HeadBrands Education: Vejen til at blive lidt smartere

HeadBrands Education: Vejen til at blive lidt smartere
22. september 2016 bal@freemindsmedia.com

22. september 2016

HeadBrands Education: Vejen til at blive lidt smartere

Headbrands Education: Vejen til at blive lidt smartere

Det siges, at det aldrig er for sent at lære noget nyt. Der ligger nok noget rigtigt i det. Vi kan altid udvikles, blive lidt bedre og lære os lidt mere. Få input fra andre mennesker og kulturer, og se på sager fra helt nye vinkler.

Benyt lejligheden til at forgylde efteråret med en rejse, hvor du kan uddanne dig og inspireres af nogle af branchens førende aktører. Aktuelt blandt HeadBrands uddannelser i efteråret er en rejse med TIGI til New York, og et besøg på messen Salon International i London. I byen som aldrig sover får du muligheden for at arbejde med TIGIs seneste kollektion inden for Cut & Color på TIGI Academy.

Udover dage pakket med interessante og inspirerende kurser, så udloves der ovenikøbet god mad, godt selskab og tid til at gøre sig bekendt med byen. Eller så kan du træde ind i en verden af frisører, frisurer og nyheder i en weekend på Salon International i London. I den gigantiske messehal ExCel London kan du vandre igennem udstillinger, inspirerende shows og seminarer.

Læs mere om begge uddannelsesrejser og alle andre uddannelser som HeadBrands tilbyder på deres hjemmeside.

Se også: HeadBrands: Et nyt kampagneblad

Headbrands Education: Vejen til at blive lidt smartere

Se også: HeadBrands’ 1937 show i København


ANNONCE