Annonce

Artikler – Firmaportrætter

  • Firmaportrætter
    Admind
    Firmaportrætter

    Admind

    Admind har lyttet til frisørerne, og man har skabt et fleksibelt og progressivt system, der i princippet tænker selv, og som anvender ventelisten, så bookingprocenten er optimal. Herudover kan systemet registrere tidligere behandlinger og tilbyde det, samt stille spørgsmål der kan lede til mersalg i salonen.

  • Firmaportrætter
    Aveda: De rene produkter
    Firmaportrætter

    Aveda

    Plantebaserede produkter er de bedste – både for miljøet, for forbrugerne og de professionelle brugere – mener grundlæggeren Horst Rechelbacher om Aveda-produkterne. Aveda er historien om økologisk bæredygtighed inden for hud- og hårpleje.

  • Annonce

  • Firmaportrætter
    Firmaportrætter

    Avision Group

  • Firmaportrætter
    Firmaportrætter

    Bella Vista

  • Firmaportrætter
    Björn Axén firmaportræt
    Firmaportrætter

    Björn Axén

    Da Johan Hellström arvede Björn Axén i 1993 var virksomheden på randen af konkurs. I dag er det en strålende forretning med saloner, skoler og ikke mindst produkter, der nu er på vej ind i Danmark. Vejen til succes har ikke været let for Johan Hellström, men det er det hele værd, siger han.

  • Annonce

  • Firmaportrætter
    Brands4Hair
    Firmaportrætter

    Brands4Hair

    Brands4Hair så dagens lys for ti år siden. I dag tilbyder de deres kunder et bredt sortiment af varer af velkendte brands, heriblandt saloninventar og tilbehør.

  • Firmaportrætter
    Firmaportrætter

    BRUNS Products

    En stærk miljøprofil og et stærkt engagement til miljø- og personaleforhold definerer BRUNS frisører og deres grønne produktserie BRUNS products.

  • Firmaportrætter
    Firmaportrætter

    Coiffure-Consulting

  • Annonce

  • Firmaportrætter
    Cosmobell firmaportræt
    Firmaportrætter

    Cosmobell

    ”Vi skal bidrage til at skabe positiv vækst i salonerne”, siger Michael Vesthave fra Cosmobell, der har alt fra bolcher til tidsbestillingskort, permanentvæske og værktøjer. Helt nyt er det, at Cosmobell nu også forhandler Goldwell.

  • Firmaportrætter
    DOFK portræt
    Firmaportrætter

    DOFK

    ”Vi tager de principielle kampe for frisørbranchen, og jo flere vi står sammen, jo stærkere står vi”, siger formanden for dofk, Connie Mikkelsen.

  • Artikel
    ELEVEN Australia
    Artikel

    ELEVEN Australia

    Hair Magazine mødte tre af mændene bag ELEVEN Australia, da de besøgte Session.Weekend i Sverige. Interviewet blev en hjertelig samtale om vigtigheden af et godt samarbejde, hvad ”the Australianess” betyder, og hvordan vinderkollektionerne bliver til.

  • Firmaportrætter
    Firmaportrætter

    ghd

  • Firmaportrætter
    Gold firmaportræt
    Firmaportrætter

    Gold

    ”Vi er fashiondrevne. Vi skaber produkter til den tid, vi lever i, og vores mål er hele tiden at forbedre frem for at udvide serien”. Det siger Marco Merie og Victor Moreno, der står bag Gold, som de seneste år har haft stor succes i udlandet. For at få samme succes i Skandinavien har man nu indgået et samarbejde med HeadBrands.

  • Firmaportrætter
    Firmaportrætter

    Goldwell

  • Annonce

  • Artikel
    Haaro portræt
    Artikel

    Haaro

    Kvalitet er kodeordet for japanske Joewell, der har fremstillet sakse til frisører verden over igennem snart 100 år.

  • Annonce

  • Firmaportrætter
    Hair and Body Care portræt
    Firmaportrætter

    Hair and Body Care

    ”Vores mål er at være totalleverandør for frisørerne, og der er vi ved at være”, siger adm. direktør i Hair and Body Care Nordic, Michael Andersen. Samtidig vil man undervise frisørerne og give support, så de er bedre rustet til fremtiden.

  • Firmaportrætter
    Hair by Waldorf - den nye energi i parykbranchen
    Firmaportrætter

    Hair by Waldorf

    Mette Faldborg og Finn Waldorf har sammen startet et nyt hårfirma med speciale inden for hårløsninger til kunder M/K med hårproblemer som tyndt hår samt manglende hårvækst.

  • Firmaportrætter
    Hair Team Company
    Firmaportrætter

    Hair Team Company

    Frisører såvel som kunder tænker mere og mere miljø- og sundhedsvenligt. Det fornemmer man klart hos Hair Team Company, der står bag Ingredien-serien.